IMG 0272

Od czerwca 2012 roku Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej przygotowywało się do wdrożenia w życie  Systemu Zarządzania Jakością wg. normy PN – EN  ISO 9001:2009.

Procedurę wprowadzenia systemu ISO rozpoczął przegląd wstępny i ocena aktualnego stanu dokumentacji oraz funkcjonowania na zgodność z wymaganiami normy ISO 9001:2009. Przez kolejne sześć miesięcy odbywały się szkolenia dla pracowników oraz dostosowywanie i  tworzenie dokumentacji i organizacji pracy starostwa do wymagań normy. Był to ciężki okres dla pracowników starostwa, ze względu na konieczność wykonywania dodatkowych prac organizacyjnych, tworzenia nowej dokumentacji i udziału w  wielu szkoleniach.

W styczniu we wszystkich wydziałach starostwa zbadano

Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej opracowana i wdrożona w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009:

Coraz wyższe standardy obsługi klientów obowiązują w Starostwie Powiatowym w Skarżysku–Kamiennej. Wdrażane są nowe programy, a od miesiąca czerwca br. rozpoczęła się procedura wdrażania systemu zarządzania jakością zgodnego z normą EN-ISO 9001:2009. Wszystko po to, aby mieszkańcy korzystający z usług Starostwa byli jak najbardziej zadowoleni.

Prace wdrożeniowe, które potrwają do końca 2012 roku prowadzone są przy wsparciu wyspecjalizowanej firmy pn. Centrum Systemów Jakości z siedzibą w