iso-certika-logo

Z końcem stycznia 2014r. w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej przeprowadzony został audyt związany z Systemem Zarządzania Jakością  wg. normy ISO 9001:2009. Rezultatem pozytywnego wyniku jest przedłużenie na kolejny rok przyznanego starostwu w 2013r certyfikatu. Audyt został przeprowadzony przez firmę certyfikującą Certika –Rzetelna Certyfikacja w zakresie realizacji usług publicznych na rzecz mieszkańców powiatu skarżyskiego oraz innych podmiotów wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wynik audytu potwierdził spełnienie wymagań w Systemie Zarządzania Jakością i zakończył się pozytywną rekomendacją. Jak mówi starosta skarżyski Michał Jędrys kolejny certyfikat stanowi potwierdzenie wysokiej jakości usług świadczonych

Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej informuje, że w związku  z  wdrożonym w urzędzie Systemem Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001  od dnia 11 czerwca 2013 r. przeprowadzane będą badania dotyczące poziomu  satysfakcji klientów urzędu.


Głównym celem przeprowadzania badań jest bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników starostwa, terminowości i sposobu załatwiania spraw, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić

DSC 8278

Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej otrzymało Certyfikat Zarządzania Jakością. – To duży sukces. Udowodniliśmy, że potrafimy świadczyć usługi na wysokim poziomie, solidnie i rzetelnie – mówił starosta skarżyski Michał Jędrys odbierając certyfikat z rąk dr hab. Marzeny Dymek-Maciejewskiej z firmy Certika.


Certyfikat jakości to najlepsza wizytówka dla urzędu, potwierdzająca wysoki poziom świadczonych tutaj usług. To nagroda za kompetentną, sprawną i zgodną z najwyższymi standardami pracę

W dniu 28 lutego 2013 r. Starostwo Powiatowe w Skarżysku –Kamiennej uzyskało cerytyfikat jakości, zgodny z normą PN-EN 9001:2009. Wielomiesięczna praca zespołu pracowników Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej i konsultantów wdrażających system, zakończyła się sukcesem. Audit zewnętrzny, który odbył się w końcu stycznia 2013r. potwierdził, że starostwo wprowadziło System Zarządzania Jakością, zgodny z normą PN-EN 9001:2009.

Jak wdrażaliśmy ISO w starostwie?

IMG 0272

Od czerwca 2012 roku Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej przygotowywało się do wdrożenia w życie  Systemu Zarządzania Jakością wg. normy PN – EN  ISO 9001:2009.

Procedurę wprowadzenia systemu ISO rozpoczął przegląd wstępny i ocena aktualnego stanu dokumentacji oraz funkcjonowania na zgodność z wymaganiami normy ISO 9001:2009. Przez kolejne sześć miesięcy odbywały się szkolenia dla pracowników oraz dostosowywanie i  tworzenie dokumentacji i organizacji pracy starostwa do