Drukuj
Odsłony: 1666

W celu podniesienia jakości pracy urzędu oraz spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów Starostwa Powiatowego przeprowadzone zostało badanie satysfakcji Klienta. Badanie przeprowadzono w okresie od maja do września 2015r zarówno w formie wywiadów jak i samodzielnie wypełnianych przez Klienta ankiet. W badaniach wzięło udział 226 osób, których opinie przedstawia raport2.03 MB.

Poniżej przedstawione zostały oceny Klientów Starostwa Powiatowego na temat poziomu świadczonych usług przez Starostwo Powiatowe

wykres1średnia ocena 4,44

wykres2średnia ocena 4,43

        wykres3 średnia ocena 4,47

            wykres4średnia ocena 4,10

Opinia Klienta Starostwa Powiatowego o pracowniku Starostwa, który załatwiał sprawę

   wykres5 średnia ocena 4,52

       wykres6średnia ocena 4,53

        wykres7średnia ocena 4,52

     wykres8średnia ocena 4,50

1.     Opinia Klienta Starostwa Powiatowego na temat poziomu świadczonej usługi przez Starostwo Powiatowe