Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej działa przy Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej - Plac Floriański 1, pok. 33, na parterze.

Porad Konsumentom - Mieszkańcom Powiatu Skarżyskiego udzielają:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Monika Czerwińska-Babiarz

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Małgorzata Rymarz

Dni i godziny przyjęć Konsumentów:
poniedziałek: 8.00 – 18.00
wtorek: 7.30 – 15.30
środa: 7.30 – 15.30
czwartek: 7.30

UWAGA!!! Powiatowy Rzecznik Konsumentów ponownie ostrzega przed podpisywaniem umów dotyczących sprzedaży energii elektrycznej z nowym, nieznanym sprzedawcą energii elektrycznej. W ostatnich dniach zgłosiło się kilka osób, które zawarły umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Osoba bądź osoby podające się za pracowników Zakładu Energetycznego (posiadają nawet identyfikatory z nazwą PGE Dystrybucja S. A.) oferują konsumentom sprzedaż „tańszej” energii

Zwrot nietrafionego prezentu? Możliwy wtedy, gdy kupujemy na odległość, np. przez Internet. Kosztowny „gratis”? Porównuj ceny. W gorączce świątecznych zakupów skorzystaj ze specjalnych porad udzielanych przez organizacje konsumenckie

[Warszawa, 3 grudnia 2015 r.] Zwrot prezentu, który nie ma wad, a po prostu nie podoba się obdarowanemu, zależy od dobrej woli sprzedawcy. Jeżeli się zgadza, ma prawo określać własne warunki, np. termin, wymagać dostarczenia

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej informuje, iż pracownicy Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów pełnią dyżury w poszczególnych gminach Powiatu Skarżyskiego. Spotkania odbywają się cyklicznie w siedzibach danych Urzędów Gmin.

Harmonogram najbliższych wyznaczonych spotkań:

26.11.2015 r. w godzinach: 9.00-14.00 - Urząd Gminy w Skarżysku Kościelnym,

03.12.2015 r. w godzinach: 9.00-14.00 - Urząd Gminy w Bliżynie,

10.12.2015 r. w godzinach

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy na skorzystanie z „chwilówki” zdecydowało się około 10 proc. Polaków i aż jedna czwarta z nich przyznała, że nie wie, co należy zrobić przed podpisaniem umowy finansowej, wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Narodowego Banku Polskiego we wrześniu 2015 r. Aby zwiększyć świadomość społeczną związaną z zawieraniem umów finansowych, już w poniedziałek 23 listopada startuje kolejna odsłona kampanii „Nie daj się