Aktualizacja danych okazała się zawarciem umowy o zmianę dostawcy usługi, impreza artystyczna - prezentacją urządzeń paramedycznych, a wyjątkowa promocja polegała na sprzedaży sprzętu do gotowania w wygórowanej cenie. Na co uważać, kupując poza lokalem przedsiębiorcy?

 17 października obchodzimy dzień sprzedaży bezpośredniej. Mamy z nią do czynienia, gdy kupujemy poza stałymi punktami sprzedaży detalicznej m.in. podczas wizyty akwizytora w domu, na pokazach w świetlicy osiedlowej

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej

informuje, iż pracownicy Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów

pełnią co drugi czwartek w godzinach:

9.00 – 14.00

dyżury w Urzędzie Miasta i Gminy Suchedniów,

ul.  Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów.

Harmonogram najbliższych wyznaczonych spotkań:

 13 października 2016 r.

27 października 2016 r.

10 listopada 2016 r.

24 listopada 2016 r.

08 grudnia 2016 r.

22 grudnia 2016 r.

Uprzejmie informujemy, iż Stowarzyszenie dla Powiatu z siedzibą w Środzie Śląskiej prowadzi Konsumenckie Centrum E-porad.

Eksperci Konsumenckiego Centrum E-porad udzielają porad drogą elektroniczną pod adresem: w terminie 5 dni roboczych od otrzymania zapytania, a w przypadku spraw wymagających uzyskania dodatkowych informacji lub dokumentacji maksymalnie w terminie 10 dni roboczych.

Równocześnie informujemy, że Konsumenckie Centrum

Infografika - Konsument na wakacjach

Jak reklamować nieudany wyjazd wakacyjny, ile kosztuje rozmowa telefoniczna za granicą, mobilne aplikacje ułatwiające podróż. O tych oraz innych ważnych sprawach przy planowaniu letniego wypoczynku przypomina 40 instytucji biorących udział w siódmej edycji akcji Przed wakacjami, co warto wiedzieć?

Komentarz Arkadiusza Kamińskiego z UOKiK nt. wyników badań

Już blisko połowa Polaków deklaruje, że wyjeżdża na wakacje z biurem podróży – wynika z badań

Zuzanna Gołąb, Departament Ochrony Interesów Konsuemntów UOKiK

Konsumencie, uważaj - informacja Prezesa UOKiK w sprawie windykacji

Manipulacja informacjami przekazywanymi konsumentom oraz myląca forma graficzna wezwań do zapłaty – to efekt pism wysyłanych przez Kancelarię Spraw Sądowych i Windykacyjnych w imieniu Polskiego Centrum Telemedycznego. Prezes Urzędu apeluje do konsumentów, aby skorzystali z bezpłatnej pomocy prawnej, zanim podejmą jakiekolwiek działania


Wypowiedź Zuzanny Gołąb z Departamentu Ochrony Interesów