Od poniedziałku 02 marca 2015r. w Starostwie Powiatowym funkcjonuje Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

Przyjęcia Konsumentów z Powiatu Skarżyskiego odbywają się w dniach i godzinach:

poniedziałek: 8.00-18.00

wtorek: 7.30-15.30

środa: 7.30-15.30

czwartek: 7.30-15.30

piątek: 7.30-15.30

Obsługą Konsumentów zajmują się:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów Monika Czerwińska-Babiarz

Zastępca Powiatowego Rzecznika Konsumentów Małgorzata Rymarz

W dniu 17 lutego 2015r. Powiatowy Rzecznik Konsumentów, na zaproszenie Prezesa Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków Oddział Powiatowy Skarżysko-Kamienna Pana Stanisława Reguła, wzięła udział w spotkaniu z diabetykami. Spotkanie to miało na celu zaznajomienie osób należących do Stowarzyszenia z nowymi (ustawa o prawach konsumenta weszła w życie 25.12.2014r.) uregulowaniami prawnymi dotyczącymi rozpatrywania reklamacji oraz odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość.

Ruszyła nowa bezpłatna infolinia konsumencka dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po darmową poradę prawną dzwoniąc pod bezpłatny numer infolinii konsumenckiej 800 889 866. Porady udzielane są wyłącznie konsumentom, nie przedsiębiorcom.