W celu podniesienia jakości pracy urzędu oraz spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów Starostwa Powiatowego przeprowadzone zostało badanie satysfakcji Klienta. Badanie przeprowadzono w okresie od maja do września 2015r zarówno w formie wywiadów jak i samodzielnie wypełnianych przez Klienta ankiet. W badaniach wzięło udział 226 osób, których opinie przedstawia raport2.03 MB.

Poniżej przedstawione zostały oceny Klientów Starostwa Powiatowego na temat poziomu świadczonych usług przez Starostwo Powiatowe

  • Urząd jest otwarty w dogodnych dla klienta godzinach

wykres1średnia ocena 4,44

  • Informacja o sposobie załatwianych spraw przez urząd jest wystarczająca

wykres2średnia ocena 4,43

  • Dostępność do odpowiednich druków, wniosków, formularzy

        wykres3 średnia ocena 4,47

  • Czas i wygoda oczekiwania na przyjęcie oraz szybkość obsługi są satysfakcjonujące

            wykres4średnia ocena 4,10

Opinia Klienta Starostwa Powiatowego o pracowniku Starostwa, który załatwiał sprawę

  •  Urzędnicy dysponują fachową wiedzą, są kompetentni, znają przepisy i procedury

   wykres5 średnia ocena 4,52

  • Urzędnicy jasno i wyczerpująco przekazują informacje na temat załatwianej sprawy

       wykres6średnia ocena 4,53

  • Urzędnicy są zaangażowani w świadczenie załatwianej sprawy

        wykres7średnia ocena 4,52

  • Urzędnicy są uprzejmi, odznaczają się wysoką kulturą osobistą

     wykres8średnia ocena 4,50

1.     Opinia Klienta Starostwa Powiatowego na temat poziomu świadczonej usługi przez Starostwo Powiatowe