• UOKiK ostrzega przed działalnością pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg & Sons z Chorzowa.
  • Przedstawiciele spółki dzwonią do konsumentów i proponują spotkania, w trakcie których namawiają na zmianę ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK).
  • Wprowadzają klientów w błąd m.in. co do kosztów rezygnacji z ubezpieczenia i rzeczywistych kosztów zawarcia nowej umowy.

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów docierają skargi konsumentów

  • UOKiK ostrzega: OneLife Network może być piramidą finansową.
  • Korzyści uzależnione są od wprowadzenia innych konsumentów do systemu.
  • OneLife Network to spółka z Belize oferująca projekty OneLife, OneAcademy i kryptowalutę OneCoin.

Wypowiedź Marka Niechciała Prezesa UOKiK
Komentarz Prezesa UOKiK Marka Niechciała


Zobacz więcej materiałów multimedialnych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie przeciwko OneLife Network Limited z Belize. Spółka zachęca do kupowania pakietów edukacyjnych

Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu – Wydział II ds. Przestępczości Gospodarczej uprzejmie zawiadamia. iż nadzoruje śledztwo o sygn. Vl Ds. 30/13 przeciwko Marcinowi R.. Jackowi K.. Piotrowi P.. Tomaszowi P, i innym podejrzanym o czyny z art.286 § 1 k.k. i inne polegające na doprowadzeniu wielu osób do niekorzystnego rozporządzenia mieniem w okresie od stycznia 2011r. do maja 2014r., poprzez zawieranie szeregu niekorzystnych umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych, a związanych z

  • UOKiK wydał decyzję dotyczącą Telekomunikacji Cyfrowej.
  • Jej przedstawiciele niezgodnie z prawdą twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora - w istocie dostawcę usług telekomunikacyjnych konsumenta.
  • Nałożona kara wyniosła prawie 500 tys. zł.

Wypowiedź Marka Niechciała Prezesa UOKiK
Komentarz Prezesa UOKiK Marka Niechciała


Zobacz więcej materiałów multimedialnych

  • UOKiK ostrzega: Nasza S.A., firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora.
  • Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę.
  • Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie przeciwko Nasza S.A. – operatorowi telekomunikacyjnemu i ostrzega konsumentów: Nasza S.A. wprowadza w błąd. Praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i