Co oznacza długi kod na skorupce jajka? Ile tłuszczu mlecznego musi zawierać masło? Przed zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, wybierając produkty spożywcze

Z chowu klatkowego czy z wolnego wybiegu? Od szczęśliwych kur czy fermowe? A może te z kwasem Omega-3 zachwalane przez producenta? Wybierając jajka, zwróćmy uwagę na ich oznakowanie. W najnowszej kontroli Inspekcja Handlowa zakwestionowała 35 proc. (95) spośród sprawdzonych 271

W dniach 14-20 marca 2016 r. w całej Polsce organizowana była akcja pod honorowym patronatem Ministerstwa Cyfryzacji pod nazwą „Tydzień z internetem”. Akcja odbyła się w ramach międzynarodowej kampanii Tydzień z Internetem.

W związku z powyższym wydarzeniem Powiatowy Rzecznik Konsumentów Monika Czerwińska-Babiarz została zaproszona w dniu 17 marca 2016 r. na spotkanie z mieszkańcami pod hasłem: "Bezpieczny e-konsument". Spotkanie odbyło się w Klubie Mieszkańców

Przy okazji Światowego Dnia Konsumenta Powiatowy Rzecznik Konsumentów przypomina o prawach konsumentów.

Zgodnie z Kodeksem cywilnym jeżeli konsument złożył do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądał od sprzedawcy naprawienia towaru, jego wymiany albo obniżenia ceny ze wskazaniem wartości obniżenia, którą zapłacił, to przedsiębiorca ma 14 dni na ustosunkowanie się do złożonej reklamacji. Co ważne nie chodzi tu o jakąkolwiek odpowiedź, ale o złożenie oświadczenia, w

UWAGA!!! Powiatowy Rzecznik Konsumentów ostrzega przed zawieraniem umów sprzedaży drogą elektroniczną za pośrednictwem stron: www.expresmedia.pl lub www.expreesmedia.pl

Jest sklep internetowy działający pod następującymi adresami:  www.expresmedia.pl lub www.expreesmedia.pl (różnica w adresie dot. dodanej 1 literki „e”).

Po zawarciu umowy i przesłaniu płatności konsument nie otrzymuje zamówionego i opłaconego towaru. Nie ma bowiem już

UOKiK ostrzega: jak wynika z wpływających do Urzędu skarg konsumentów, oferująca usługi telekomunikacyjne spółka PGT, działająca pod nazwą Telefonia Polska Razem, wprowadza konsumentów w błąd, informując, że reprezentuje dotychczasowego operatora. Często przedstawiciele spółki zabierają też wszystkie podpisane przez klienta dokumenty. To kolejne ostrzeżenie konsumenckie wydane przez UOKiK

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło blisko 200 skarg