Uprzejmie informujemy, iż Stowarzyszenie dla Powiatu z siedzibą w Środzie Śląskiej prowadzi Konsumenckie Centrum E-porad.

Eksperci Konsumenckiego Centrum E-porad udzielają porad drogą elektroniczną pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie 5 dni roboczych od otrzymania zapytania, a w przypadku spraw wymagających uzyskania dodatkowych informacji lub dokumentacji maksymalnie w terminie 10 dni roboczych.

Równocześnie informujemy, że Konsumenckie Centrum E-porad udziela odpowiedzi

Jak reklamować nieudany wyjazd wakacyjny, ile kosztuje rozmowa telefoniczna za granicą, mobilne aplikacje ułatwiające podróż. O tych oraz innych ważnych sprawach przy planowaniu letniego wypoczynku przypomina 40 instytucji biorących udział w siódmej edycji akcji Przed wakacjami, co warto wiedzieć?

Infografika - Konsument na wakacjach

Komentarz Arkadiusza Kamińskiego z UOKiK nt. wyników badań

Już blisko połowa Polaków deklaruje, że wyjeżdża na wakacje z biurem podróży – wynika z badań

Konsumencie, uważaj - informacja Prezesa UOKiK w sprawie windykacji

Manipulacja informacjami przekazywanymi konsumentom oraz myląca forma graficzna wezwań do zapłaty – to efekt pism wysyłanych przez Kancelarię Spraw Sądowych i Windykacyjnych w imieniu Polskiego Centrum Telemedycznego. Prezes Urzędu apeluje do konsumentów, aby skorzystali z bezpłatnej pomocy prawnej, zanim podejmą jakiekolwiek działania

Zuzanna Gołąb, Departament Ochrony Interesów Konsuemntów UOKiK
Wypowiedź Zuzanny Gołąb z Departamentu Ochrony Interesów

- Myślałem, że podpisuję (…) kontynuację umowy, a nie zawieram nową – to fragment jednej ze skarg na sprzedawców energii elektrycznej. UOKiK sprawdza, czy konsumenci byli wprowadzani w błąd

 Polski Prąd z Warszawy i Multimedia Polska Energia z Gdyni zajmują się sprzedażą energii elektrycznej. Obie spółki zawierają umowy poza lokalem przedsiębiorstwa, za pośrednictwem akwizytorów odwiedzających konsumentów w domach.

Urząd wszczął postępowania w

W dniu 01 czerwca 2016 r. została uruchomiona Infolinia Konsumencka pod nowym numerem 801 440 220.

Masz problem? Pomożemy! Rusza nasza Infolinia Konsumencka 801 440 220

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów uruchomili Infolinię Konsumencką dostępną w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00.

Prawnicy udzielają pomocy w prostych sprawach konsumenckich, gdy nie jest wymagana analiza dokumentów. Ponadto, informują o przepisach konsumenckich oraz o instytucjach świadczących specjalistyczne porady np. w zakresie usług