Uprzejmie informujemy, iż Stowarzyszenie dla Powiatu z siedzibą w Środzie Śląskiej prowadzi Konsumenckie Centrum E-porad.

Eksperci Konsumenckiego Centrum E-porad udzielają porad drogą elektroniczną pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem.…

Czytaj więcej...

Siódma edycja akcji: Przed wakacjami, co warto wiedzieć?

Jak reklamować nieudany wyjazd wakacyjny, ile kosztuje rozmowa telefoniczna za granicą, mobilne aplikacje ułatwiające podróż. O tych oraz innych ważnych sprawach przy planowaniu letniego wypoczynku przypomina 40 instytucji biorących udział w siódmej…

Czytaj więcej...

Konsumencie, uważaj - informacja Prezesa UOKiK w sprawie windykacji

Konsumencie, uważaj - informacja Prezesa UOKiK w sprawie windykacji

Manipulacja informacjami przekazywanymi konsumentom oraz myląca forma graficzna wezwań do zapłaty – to efekt pism wysyłanych przez Kancelarię Spraw Sądowych i Windykacyjnych w imieniu Polskiego…

Czytaj więcej...

- Myślałem, że podpisuję (…) kontynuację umowy, a nie zawieram nową – to fragment jednej ze skarg na sprzedawców energii elektrycznej. UOKiK sprawdza, czy konsumenci byli wprowadzani w błąd

 Polski Prąd z Warszawy…

Czytaj więcej...

Infolinia Konsumencka nr tel. 801 440 220.

W dniu 01 czerwca 2016 r. została uruchomiona Infolinia Konsumencka pod nowym numerem 801 440 220.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów uruchomili Infolinię Konsumencką dostępną w dni powszednie w godzinach od 8.00…

Czytaj więcej...