Aby można było złożyć wniosek do urzędu za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne. Adres platformy ePUAP: http://epuap.gov.pl/

Listę spraw możliwych do załatwienia przez platformę ePUAP można znaleźć na
profilu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Adres skrytki: /j9n60rop5e/SkrytkaESP

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  • Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
  • Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument poprzez platformę ePUAP.
  • Dostarczenie dokumentów w godzinach 8:00 do 16:00 w poniedziałki oraz 7:30 do 15:30 w pozostałe dni robocze do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego przy ul. Konarskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej na następujących nośnikach danych:

    Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0.

    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdeS. Akceptowalne formaty załączników to:

  • DOC, DOCX, ODT, RTF, TXT
  • XLS, XLSX, ODS
  • CSV
  • JPG, PNG, GIF, TIF, BMP
  • PDF
  • ZIP

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.