Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej działa przy Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej - Plac Floriański 1, pok. 33, na parterze.

Porad Konsumentom - Mieszkańcom Powiatu Skarżyskiego udzielają:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Monika Czerwińska-Babiarz

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Małgorzata Rymarz

Dni i godziny przyjęć Konsumentów:
poniedziałek: 8.00 – 18.00
wtorek: 7.30 – 15.30
środa: 7.30 – 15.30
czwartek: 7.30 – 15.30
piątek: 7.30 – 15.30

tel. 41 395 30 32

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej przyjmuje Interesantów, czyli osoby, które są:

  1. Konsumentami, tj. osobami fizycznymi dokonującymi z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dotyczy umów zawartych pomiędzy osobą fizyczną
    a przedsiębiorcą, nie dotyczy zatem umów zawartych pomiędzy osobą fizyczną a osobą fizyczną i umów zawartych pomiędzy przedsiębiorcą a przedsiębiorcą)i jednocześnie
  2. Mieszkańcami Powiatu Skarżyskiego obejmującego miasta i gminy: Skarżysko-Kamienna, Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne i Suchedniów.

Podczas nieobecności pracowników Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej informacji z zakresu prawa konsumenckiego udziela Mieszkańcom Powiatu Skarżyskiego Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach pod numerem telefonu: +48 41 366 19 41.